perjantai 17. toukokuuta 2019

New York?



Juhliini on aikalailla tasan viikko aikaa ja juhlastressi on melkeinpä huipussaan. Alkuvuodesta olin todella innoissani juhlista, sitten se lopahti ja nyt se on taas palannut. Kuten jo aiemmin kerroin, niin juhlapaikka hoitaa onneksi suurimman osan järjestelyistä, mutta koristelu on minun vastuullani. On ollut hieman vaikeaa orientoitua New York -tyyliin, kun niin helposti alan suunnittelemaan kaikkea maalaisromanttista. Se kun on enemmän minun tyyliäni, mutta yritän nyt sisäistää ja toteuttaa tämän teeman tosissani.

Koristelut pysyvät budjetin vuoksi melko pieninä, mutta jotain olen itse askarrelut. Esimerkiksi tuollaiset New Yorkin katukyltit on mielestäni pakko saada, niin askartelimpa ne sitten pahvista ja akryylimaalista. Sain kyllä onneksi pari kaveria mukaan kylttitalkoisiin, kun itsellä ei olisi kärsivällisyys riittänyt alkuunkaan. Kyltit ovat viittä vaille valmiit ja sitten puuttuukin enää...


- Ilmapallot. Haluaisin juhlapaikkaan paljon ilmapalloja, mutta tämä on vielä tiukassa harkinnassa.

- Puku. Sain maailman kauneimman mekon anoppipuolelta lahjaksi, mutta tällä hetkellä mekko majailee vielä ompelijalla. Toivon, että se ehtii ajoissa valmiiksi.

- Kukat. Olen suunnitellut, että paikalle tulee vain yksi kukkakimppu, mutta sitäkin näyttävämpi. Haluan nähdä kukkauppiaan ilmeen, kun kerron, että tarvitsisin kimpun tällä teemalla.

- Miehen paita. Jostain pitäisi löytää fabulous kauluspaita ja/tai rusetti. 

- Koekampaus. Ihana ystäväni osti varsinaisen lahjan lisäksi minulle vielä pukuuni sopivat hiuskoristeet, ja nyt pitäisi enää ehtiä tekemään jonkinlainen koekampaus. Kenties kiharaa? 

Ehtii ehtii. Tässä on vielä viikko aikaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti