perjantai 16. kesäkuuta 2023

Kesäasu


 Pitkästä aikaa asupostausta! Minulla on ollut hieman huono olla itseni kanssa ja itseluottamus on ollut aika nollissa. Tuntuu vain lihavalta ja mikään vaate ei näytä hyvältä. Kesä kuitenkin saa ihmeitä aikaan, ja ehkä myös sillä on vaikutusta, että tulee panostettua pukeutumiseen enemmän. Talvella monesti olen vain kotona pyjamassa ja uloskin pakkaudutaan sen verran, ettei siinä ole paljon asuista kerrottavaa. 

Tämä kukkaisa kynähame on pari vuotta vanha ja olen tilannut sen Sheiniltä. Tämä on yksi suosikkikesähameistani, koska se on niin raikas. Yhdistän siihen usein valkoisen paidan ja niin tein tälläkin kertaa. 


Paidan ostin eilen Tokmannilta, ja voin kertoa, että vielä viitisen vuotta sitten en olisi kehdannut kertoa, että ostin Tokmannilta tai Prismasta vaatteita. Nykyään kuitenkin vaatehankinnoissa mennään mukavuus ja raha edellä - jos se näyttää kivalle eikä se ole liian kallis, niin sen voi ostaa.

Rakastan tätä paitaa, sillä se on helppo yhdistää mihin vain alaosaan. Ja vaikka se on melko yksinkertainen, niin se ei ole kuitenkaan hihojensa ansiosta liian tylsä. En hirveästi tykkää röyhelöistä tai pitseistä, mutta tässä sitä ei ole liikaa. Lisäksi paita on mukava ja siinä on helppo olla. Ihana kesäasu, joka sopii piknikille, illanistujaisiin tai ihan tavalliseen arkipäivään.

Paita: Tokmanni
Hame: Shein curve
Kengät: Koo-kenkä
Hattu: H&M 

3 kommenttia:

  1. Mä olen itse yrittänyt kääntää ajatusta niin, että jos jotakuta mun vatsan pömpötys häiritsee niin kääntäköön katseensa muualle - vaatii kyl vielä työstöä mut yritys hyvä kymmenen? :D

    VastaaPoista
  2. Sama ajatus minulla kuin on Mirallakin. Se ei ole minun ongelma, jos jollain on ongelma vartaloni kanssa.

    VastaaPoista
  3. Eiköhän ostokset Tokmannilta ja Prismasta ole itse asiassa parempi valinta kuin Shein, joka on kait viime aikoina ollut uutisissa lähinnä maailman tuhoajana pikamuodin massatuottajana - eli älä ainakaan ostoksi kotimaisista kivijalkakaupoista häpeä, jos jotain nyt pitää hävetä.

    VastaaPoista